قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت سماق درجه يك قيمت سماق قهوه اي قيمت سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت سماق كيلويي-قيمت سماق غذا-قيمت سماق در بازار-قيمت پودر سماق-قيمت سماق كوهي-بهترين سماق مال كجاست خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت سماق كيلويي-قيمت سماق غذا-قيمت سماق در بازار-قيمت پودر سماق-قيمت سماق كوهي-بهترين سماق مال كجاست با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز و قيمت سماق كيلويي-قيمت سماق غذا-قيمت سماق در بازار-قيمت پودر سماق-قيمت سماق كوهي-بهترين سماق مال كجاست كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

سماك به (عربي سماق) ميوه اي خوشه اي به رنگ قرمز و قهوه اي از خانواده ي پسته‌ ايان است كه خشك و كوبيده شده و به عنوان ادويه مورد استفاده قرار مي گيرد.  سماق، درختچه‌اي است به ارتفاع 4- 3 متر كه شاخه‌هاي جوان و دمبرگ‌هاي آن را موهاي ريزي پوشانده است. گل‌هاي آن، حنايي رنگ است و در حدود 10 سانتي‌متر طول دارد در يونان باستان از چوب آن براي رنگ آميزي پارچه‌هاي پشمي استفاده مي‌شده است و در كشور ايتاليا از اين گياه براي رنگ دادن به چرم استفاده مي كردند. در برخي از كشورها از آن نوشيدني تهيه مي‌ كنند كه براي تسكين درد معده و اختلالات گوارشي موثر است.

ادويه سماق يك ادويه فوق العاده، با طعم تلخ، چاشني ليمو و رنگ قرمز  است. فوايد سماق براي سلامتي موجب شده اين ادويه در هر مجموعه ادويه اي حضور داشته باشد. علاوه بر اضافه كردن عطر و طعم و رنگ به غذاي شما، خواص سماق بسيار است و اين ادويه قدرتمند نيز با فوايد زيادي همراه است. با توجه به محتواي غني از پلي فنل و فلاونوئيد ، اضافه كردن مقداري سماق به رژيم غذايي به كاهش سطح كلسترول، تثبيت قند خون و حتي كاهش ميزان پوكي استخوان كمك كند.

ادويه سماق چيست ؟

ادويه سماق از گياه گلداري از خانواده Anacardiaceae كه معمولا درختچه هاي كوچكي است و داراي ميوه هاي قرمز روشن به نام drupes مي باشد بدست مي آيد. اين گياه در سراسر جهان رشد مي كند اما در شرق آسيا، آفريقا و آمريكاي شمالي بيشار از ساير مناطق استفاده مي گردد. ساير انواع سماق هاي محبوب در دنيا شامل:سماق اعلا، سماق آفريقايي، سماق نرم و سماق معطر مي باشند.

ادويه سماق با كوباندن نوعي از گياه سماق خشك شده به نام Rhus coriaria به دست مي آيد. اين ادويه معمولا در تركيبي با ساير ادويه هاي غذا به مصرف مي رسند چاشني متداول غذاهاي كشورهاي خاورميانه است و در تمام بشقاب هاي غذايي آن ها از گوشت تا سالاد مي توانيد آن را بيابيد.

 

قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ادويه سماق چه طعمي دارد؟

اين ماده داراي طعم منحصر به فردي است اما معمولا به عنوان چاشني تند و كمي ميوه اي مانند ليمو توصيف مي شود. علاوه بر اين كه براي وعده هاي غذايي طعمي خارق العاده پديد مي آورد. همچنين خواص سماق در سلامتي بسيار چشمگير و قابل توجه نيز مي باشد. در واقع، تحقيقات اخير نشان مي دهد كه سماق مي تواند تاثير مهمي در كنترل قند خون ، سلامت قلب، پيشگيري از بيماري ها و حتي كاهش درد داشته باشد.

طرز استفاده از سماق

غالبا سماق با طعم ترشي كه دارد در غذاهاي گوشتي ، مرغ و ماهي مورد استفاده قرار مي گيرد. آش سماق از جمله آن است. همچنين مي توانيد آن را به ماست يا سيب زميني شيرين فصلي يا چيپس اضافه كنيد.در نوشيدني ها نيز خوش مزه است و حتي مي توانيد از ليموناد سماق استفاده كنيد و حتي مي توانيد يك شربت سرفه طبيعي تهيه كنيد.

موارد مصرف دارويي سماق

اين ادويه كالري كم، اما ويتامين C بالايي دارد و باعث ايجاد يك آنتي اكسيدان مهم براي كمك به مبارزه با بيماري ها مي شود. بنابراين براي بيماري هاي زمستاني مثل سرماخوردگي و آنفولانزا بسيار مناسب است. خون را تصفيه مي‌كند و مواد زائد خون مانند اوره را دفع مي‌كند.در قديم، برگ درخت اين گياه را دم كرده و براي سياه كردن مو از آن استفاده مي‌كردند.چاي اين ادويه نيز براي كاهش تعريق به كار مي‌رود. غرغره دم كرده آن نيز براي ورم گلو و دهان مفيد است.

 

قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فوايد سماق

1-تنظيم قند خون: سماق مي تواند به حفظ سطح قند خون طبيعي كمك كند . در يك مطالعه 41 نفر مبتلا به ديابت در يك دوره سه ماهه سماق مصرف كردند و پس از پايان دوره 13 درصد از افراد كاهش قند خون را تجربه كردند و برخي از مبتلايان به ديابت نيز به طور كامل بهبود يافتند. علاوه بر اين، مي تواند به دريافت و جذب انسولين به بدن كمك نمايد. انسولين مسئول انتقال قند از خون به بافت است، بنابراين وقتي سطح قند خون به طور مرتب افزايش مي يابد، سطح انسولين ثابت مي ماند و اين عمل باعث مي شود كه بدن نسبت به اثر انسولين مقاوم شوند و منجر به اختلال در كنترل قند خون شود.

2-كاهش كلسترول: كلسترول بالا يكي از بزرگترين عوامل خطر بيماري قلبي است. كلسترول مي تواند درون شريان ها رسوب كند و سبب باريك تر شدن رگ و سخت تر شدن جريان حركت خون مي شود، فشار بر عضلات قلب و فشار خون را از بين مي برد. مطالعات نشان مي دهد سماق حاوي مواد مغذي لازم براي سلامت قبل از طريق كاهش كلسترول خون مي باشد. در مطالعات انجام گرفته در دانشگاه علوم پزشكي ايران، مشخص شد يكي از فوايد سماق قادر به كاهش سطح تري گليسيريد و كلسترول بر روي موش هاي آزمايشگاهي بوده است.

3-از بين بردن درد عضلات: اگر از درد عضلاني رنج مي بريد، تغيير در ادويه جات مصرفي مي تواند به شما بسيار كمك كند. يكي از خواص سماق خاصيت از بين برندگي التهاب آن است. با توجه به محتواي آنتي اكسيداني غني سماق مي تواند التهاب را كاهش دهد تا درد كمتري را حس كنيد.

قيمت سماق درجه يك-قيمت سماق قهوه اي-قيمت سماق قرمز تبريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت سماق كيلويي-قيمت سماق غذا-قيمت سماق در بازار-قيمت پودر سماق-قيمت سماق كوهي-بهترين سماق مال كجاست مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 187 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593043

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .